דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפוח הקשר עם עמיתים לעבודה באמצעות מתנות ליום הולדת 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1972 פעמים ]

מרבית האנשים משקיעים את רוב זמנם במשרדים שלהם או במקומות העבודה שלהם. לכן, חשוב שאנשים אלו ייצרו וייפתחו מערכות יחסים מקצועיות ואישיות עם עמיתיהם לעבודה. בין השיטות הבטוחות ליצירת מערכות יחסים עמוקות, רבות משמעות וארוכות טווח עם החברים מהעבודה או עם שאר העובדים היא הענקת מתנות ליום הולדת בימים המיוחדים שלהם והבאת מתנות לעובדים במהלך החגים.

 

עמיתיכם לעבודה וודאי יעריכו אתכם על כך שנתתם להם מתנות ליום הולדת. מלבד העובדה שתמיד נחמד לראות שמישהו זוכר את יום ההולדת שלכם ועוד דואג להנציח אותו באמצעות מתנות ליום הולדת, זה מיוחד עוד יותר כשזוכרים את ימי ההולדת במקום רציני כמו המשרד. בחרו מתנות ליום הולדת שהן גם מקוריות על מנת להראות לעמיתיכם שאתם מעריכים אותם, שחשבתם על יום הולדתם, ושהשקעתם זמן בבחירת המתנות המיוחדות שלהם.

 

דוגמאות למספר מתנות ליום הולדת שניתן להעניק להם הן: נרות קפקייק צבעוניים שהם חגיגיים ומרגיעים; Key Petite, אשת מפתח מגנטית המסוגלת להחזיק עד לשלושים מפתחות ועדיין להישאר חמודה ומגניבה;  PaperCat צעצועי נייר להרכבה עצמית – בובות עולם, ספרון המציג שלוש בובות שונות, מתנה שהיא דקורטיבית וחינוכית כאחד; מחברת וידאו, מחברת בעלת עיצוב רטרו שניתן להניח בצורה אופקית או מאוזנת, שהיא מתנה מושלמת לכתב המשרדי;  ולוח איקס עיגול משתקף, כיף ומקסים.

 

חלוקת מתנות לעובדים שהן גם אופנתיות ושימושיות במהלך אירועים מיוחדים יכול לגרום לעמיתיכם לעבודה להרגיש מוערכים. יתרה מזאת, בכל פעם שהעמיתים יראו את המתנות שקניתם להם בתור מתנות לעובדים, בייחוד את הפריטים שמונחים על שולחנות העבודה שלהם, הם יחייכו, יחשבו עליכם ועל כמה מוערכים הם הרגישו בזכותכם.

 

בין הרעיונות הגדולים למתנות מגניבות ושימושיות ניתן למצוא כמה מתנות לעובדים: TIDY, קופסת עפרונות חמודה ושימושית במיוחד, שיכולה להחזיק עטים, עפרונות, וציוד משרדי נוסף, כמו אטבי נייר ואטבי כורכן, ושמסוגלת להציג גם פתקים ופתקי ממו; ה-A-CLIP שניתן להשתמש בו על מנת לשמור על ניירות ריקים ולהציג פתקים ופתקיות ממו; בוריס, שמחזיק מכשירים אלקטרוניים, כמו טלפונים ניידים ונגני מוזיקה, בחוזקה ובבטחה במקומם אפילו בעת שהמכשירים נטענים; וארגונית מגנטית, שיכולה להחזיק ולשמור על חפצים אישיים ומשרדיים קטנים, כמו פתקים, עטים, טלפונים ניידים, מפתחות וקופונים.  

 

אם כן הראו לחבריכם במשרד, לעמיתיכם ולעובדיכם עד כמה אכפת לכם מהם באמצעות מתן פריטים מעניינים בתור מתנות ליום הולדת או באירועים שונים בתור מתנות לעובדים.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב